Σάββατο 17 Απριλίου 2010
3:35 μ.μ. | Αναρτήθηκε από
kostas |
Επεξεργασία ανάρτησης
Οι πιο παλιοί ενδεχομένως να θυμούνται την πινακίδα στα παλιά μπακάλικα «ο βερεσές απέθανε». Εν έτει 2010, «ο βερεσές ανέστη» και μάλιστα έχει πάρει διαστάσεις... επιδημίας στα περισσότερα συνοικιακά μικρομάγαζα.
Το περίφημο «μπακαλοτέφτερο», το τετράδιο λογαριασμών του μπακάλη, επιστρέφει έπειτα από δεκαετίες σε κρεοπωλεία, μανάβικα, μίνι μάρκετ, ψιλικατζίδικα, περίπτερα και συνοικιακές ταβέρνες, σηματοδοτώντας την επιστροφή σε παρελθούσες εποχές οικονομικής δυσπραγίας.
Αρκετοί άνθρωποι δεκαετίες πριν έζησαν και μεγάλωσαν αντιμετωπίζοντας πολλές οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες καταγράφηκαν στις κιτρινισμένες σελίδες πρόχειρων μικρών τετραδίων, που μέσα τους αθροίζονταν τα διαστήματα ανέχειας και τα βάθη φτώχειας κάθε οικογένειας.
Με το πέρασμα των χρόνων και ειδικότερα των δεκαετιών του ’60 και του ’70, τα τεφτέρια με τα βερεσέδια σταμάτησαν να κυκλοφορούν, όχι γιατί δεν υπήρχαν φτωχοί που αδυνατούσαν να πληρώσουν «ντούκου», αλλά γιατί οι συνθήκες ζωής και η νοοτροπία του εμπορίου άλλαξαν. Τα απρόσωπα και «ψυχρά» σούπερ μάρκετ και οι μεγάλες αλυσίδες που εγκαταστάθηκαν στη χώρα μας σταμάτησαν το «γράψε-σβήσε», αντικαθιστώντας το με παντός είδους προσφορές και φθηνά προϊόντα ανώνυμης ετικέτας.
Espressonews.gr
Το περίφημο «μπακαλοτέφτερο», το τετράδιο λογαριασμών του μπακάλη, επιστρέφει έπειτα από δεκαετίες σε κρεοπωλεία, μανάβικα, μίνι μάρκετ, ψιλικατζίδικα, περίπτερα και συνοικιακές ταβέρνες, σηματοδοτώντας την επιστροφή σε παρελθούσες εποχές οικονομικής δυσπραγίας.
Αρκετοί άνθρωποι δεκαετίες πριν έζησαν και μεγάλωσαν αντιμετωπίζοντας πολλές οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες καταγράφηκαν στις κιτρινισμένες σελίδες πρόχειρων μικρών τετραδίων, που μέσα τους αθροίζονταν τα διαστήματα ανέχειας και τα βάθη φτώχειας κάθε οικογένειας.
Με το πέρασμα των χρόνων και ειδικότερα των δεκαετιών του ’60 και του ’70, τα τεφτέρια με τα βερεσέδια σταμάτησαν να κυκλοφορούν, όχι γιατί δεν υπήρχαν φτωχοί που αδυνατούσαν να πληρώσουν «ντούκου», αλλά γιατί οι συνθήκες ζωής και η νοοτροπία του εμπορίου άλλαξαν. Τα απρόσωπα και «ψυχρά» σούπερ μάρκετ και οι μεγάλες αλυσίδες που εγκαταστάθηκαν στη χώρα μας σταμάτησαν το «γράψε-σβήσε», αντικαθιστώντας το με παντός είδους προσφορές και φθηνά προϊόντα ανώνυμης ετικέτας.
Espressonews.gr
Ετικέτες
ΔΙΑΦΟΡΑ
bukisa
google translator
Ετικέτες
- ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (45)
- ΑΝΕΚΔΟΤΑ (8)
- Αστεία Κείμενα (7)
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ (12)
- ΔΙΑΦΟΡΑ (53)
- ΕΙΔΗΣΕΙΣ (98)
- ΕΙΚΟΝΕΣ (8)
- ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ (1)
- ΕΠΙΣΤΗΜΗ (43)
- ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (4)
- ΚΟΣΜΟΣ (33)
- ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ (9)
- ΞΕΝΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ (1)
- Συνταγές (4)
- ΤΑΙΝΙΕΣ (12)
Η λίστα ιστολογίων μου
-
-
Οι Septepmber Code στο Mood Radio - ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ. Οι SEPTEMBER CODE δημιουργηθηκαν το 2002 . Σχεδόν αμέσως άρχισαν να συνθέτουν πρωτότυπο υλικό, και ταυτόχρονα αρχίζουν να αποκτούν ένα πρ...Πριν από 12 χρόνια
-
-
Αναγνώστες
ONLINE USER
Blog Archive
- Μαΐου (2)
- Δεκεμβρίου (1)
- Νοεμβρίου (6)
- Οκτωβρίου (5)
- Σεπτεμβρίου (8)
- Αυγούστου (43)
- Ιουλίου (10)
- Ιουνίου (15)
- Μαΐου (6)
- Απριλίου (16)
- Μαρτίου (26)
- Φεβρουαρίου (34)
- Ιανουαρίου (74)
- Δεκεμβρίου (10)
- Νοεμβρίου (63)
- Οκτωβρίου (26)